30-08-2018 Bedrijven en Bedrijfsleven 0

Elk bedrijf valt of staat met de hoeveelheid klanten die zaken doen met het bedrijf. In een simpel voorbeeld kun je dit vrij eenvoudig duidelijk maken. Als je een product verkoopt, dan wil je het liefst de hele voorraad verkopen. Heb je 10 artikelen, dan heb je 10 klanten nodig die deze 10 artikelen kopen. Heb je 100 artikelen, dan is het verstandig om 90 nieuwe klanten te werven. Hoe meer klanten je hebt, des te meer je kunt verkopen, des te goedkoper je kunt inkopen en des te meer omzet je kunt genereren. Als je namelijk 10 artikelen moet kopen, dan moet je dus voor die 10 artikelen bepaalde zaken inkopen. Daardoor profiteer je nauwelijks van volumekorting. Als je echter voor 1000 artikelen spullen moet inkopen, dan kun je door die grote afname ook veel korting krijgen. Door de lagere kosten bij het produceren van jouw artikelen, kun je een hogere omzet generen én je kunt meer klanten werven door de artikelen goedkoper aan te bieden. Als je succesvol bent in het werven van klanten, dan kun je nog meer gaan produceren waardoor je volumekorting ook weer omhoog gaat. Zo zie je dat een toename in je klantenbestand leidt tot meer omzet en vervolgens ook weer tot meer klanten. Maar die klanten komen je niet aanwaaien natuurlijk. Soms moet je die klanten actief werven via bijvoorbeeld telefonische acquisitie. Maar telefonische acquisitie is een taak op zich. Het is daardoor een tijdrovende taak waar je in principe constant mee bezig moet blijven. Door een bepaalde routine te handhaven en te blijven bellen zal je zien dat je alsmaar succesvoller wordt en dus ook meer en meer klanten werft. Maar je hebt uiteraard meer dingen te doen dus soms is het een goed idee om te kiezen voor telefonische acquisitie uitbesteden. Telefonische acquisitie uitbesteden is niet alleen een goed idee vanwege een gebrek aan tijd. Het is bij telefonische acquisitie uitbesteden niet alleen een kwestie van mensen opbellen en vragen of ze klant willen worden. Dat is uiteraard het doel, maar de strategie vergt de nodige souplesse en expertise. Je moet dus weten hoe je het aanpakt, hoe je potentiele klanten benadert, wat je over de telefoon wel en niet zegt en hoe je het gesprek begint. Je hebt voor telefonische acquisitie uitbesteden dus kennis en een zekere mate van professionaliteit nodig. Daarom is telefonische acquisitie uitbesteden een goed idee, want je laat het dan over aan mensen die heel vaardig zijn in het overtuigen van mensen om klant te worden. Het punt is natuurlijk dat je vaak niet de enige bent die een product of dienst aanbiedt. Tevens ben je wellicht ook niet de goedkoopste en toch wil je graag klanten werven. De moderne klant is vaak goed geïnformeerd en daarom is telefonische acquisitie uitbesteden zeker het overwegen waard.

Waar kan ik de telefonische acquisitie uitbesteden?

De vraag is dan natuurlijk waar je terecht kunt als je de telefonische acquisitie wilt uitbesteden. Je kunt terecht bij saleshelden.nl als je de telefonische acquisitie wilt uitbesteden. Bij Saleshelden kun je terecht voor:

  • Telemarketing
  • Marketing Automation
  • Onboarding

Op de site van saleshelden.nl lees je precies wat dit allemaal inhoudt en wat je ermee kunt bereiken. Je kunt bij Saleshelden dus ook terecht voor telefonische acquisitie uitbesteden.

Surf naar saleshelden.nl en neem contact op

Je kunt via een site natuurlijk enige informatie opdoen, maar uiteindelijk wil je meer weten of inderdaad gebruik maken van de diensten die worden aangeboden. Daarom kun je via de site meteen ook een contactformulier invullen.