21-11-2018 Helpdesk en Servicedesk 0

Vorige maand was de bruiloft van een van mijn vrienden. Ik leerde hem kennen op de middelbare school en daarna bleven we veel met elkaar omgaan. We spreken regelmatig af om even met elkaar bij te praten. Vaak gaan we naar een kroeg om een paar biertjes te drinken en hebben we het over hoe het met ons gaat. Hij kent zijn vrouw al sinds de middelbare school en ik had ze destijds gekoppeld. Ik wist dat ze elkaar leuk vonden, maar ze waren allebei te verlegen om het tegen de ander te zeggen. Ik wilde hem graag helpen en zorgde dat ze tijdens een schoolkamp samen opdrachten moesten uitvoeren. Ik moest eigenlijk met haar de opdrachten uitvoeren, maar wisselde mijn naam om met die van hem. Aan het einde van de opdracht zei hij tegen mij dat ze het erg leuk samen hadden. Ik vertelde aan ze, dat ze met elkaar op een date moesten gaan en dat was de eerste stap van hun relatie. Sinds die tijd zijn ze bij elkaar en vorige maand was hun bruiloft. Ze wilden mij er graag bij hebben, want zonder mij waren ze misschien nooit getrouwd. Ze hadden een kleine bruiloft in Frankrijk en gaven daar een feest voor vrienden en familie. De kleding voor de bruiloft had ik bij Zara gekocht. Helaas was er een probleem toen ik wilde betalen voor de kleding. Op het moment dat ik betaalde met mijn pinpas viel het netwerk uit, hierdoor wisten we niet of de transactie gelukt was. Ik had ook contant geld bij me en betaalde op deze manier. De manager gaf aan dat ik contact kon opnemen met de klantenservice van Zara als de transactie wel was gelukt. De klantenservice van Zara kon dan het bedrag terugstorten.              

Via deklantenservice.nl het nummer van de klantenservice van Zara

Een paar dagen later zag ik dat het bedrag van mijn bankrekening was afgeschreven. De manager had mij niet het nummer van de klantenservice van Zara gegeven, die moest ik zelf opzoeken. Via deklantenservice.nl vond ik het telefoonnummer van de klantenservice van Zara. Ik vond de website van De Klantenservice.nl erg handig, want ze hebben veel informatie over bedrijven, hoe je ze kan bereiken en vaak zelfs het nummer van verschillende afdelingen. Op deze website staat bijvoorbeeld met welke problemen je contact kan opnemen met de klantenservice van Zara. Toen ik het nummer belde werd ik meteen goed geholpen. De medewerkster van Zara zou het voor mij uitzoeken en contact opnemen met de manager. Als de manager aangaf dat het klopte, dan zouden zij het bedrag voor mij terugstorten. De manager kon de betaling bevestigen en ik kreeg een email dat het bedrag binnen twee weken op mijn rekening zou staan.

Het bedrag ontvangen

De medewerkster van de klantenservice van Zara had haar werk goed gedaan, want twee weken later stond het bedrag op mijn rekening. Dit kwam goed uit, want ik moest nog een cadeautje kopen voor de bruid en bruidegom en had anders niet genoeg geld op mijn rekening staan. Ik kocht een mixer voor het echtpaar, dit hadden ze op hun wensenlijst staan. De bruiloft was erg gezellig en de kleding die ik had gekocht bij de Zara stond mij erg goed. Ik vond de website van De Klantenservice erg handig

  • Ik kon hier gemakkelijk het nummer van de klantenservice van Zara vinden
  • Er staat veel informatie op de website, bijvoorbeeld waarvoor je een nummer kan bellen
  • Er staan ook veel telefoonnummers van de klantenservice van andere bedrijven op de website